Trening/kosthold

Pakke fra Iherb

Sist veka fekk eg pakke fra Iherb fyllt med for da mesta Atkinsbara. Eg har smakt på alle og de e syyyyykt gode :-) ingen e meir enn 220 kaloria styk som vil sei at eg kan bruka de som måltidserstatter når eg har dårlig tid eller når eg e sugen på noko søtt. Ein atkinsbar koste 30 kr i butikken her i Norge. På Iherb koste da 5-6 dollar for ein pakke med fem stk....så da lønne seg å kjøpa på Iherb.

2XU compression tights

Jadda...så gjer eg som alle andre og har skaffa meg 2XU tights. Men eg har hatt lyst på den heilt svarte ganske lenge, og cdon gav meg 200 kr rabatt på alt i treningsortimentet deiras. Så compression tightsen som vanligvis koste 909 kr kosta meg då 709 kr. Ganske fornøjd med da! 




20 mai

Fridagen i dag blir brukt til å planlegga denna veko på jobb og vasking av kler. Ska på bodypump time kl 16 i Sandiviken. Looong over due! De to siste vekene har eg ikkje vært så flinkt til å trena, jobb og andre ting har komt i veien. Og eg har hatt ganske dårlig samvitighet spesielt siden eg har vært så flink når eg starta på sats i februar. Når eg vegde meg i dag hadde eg gått opp 100 gram, ikkje så gale med tanke på kor lite eg har trent og kor masse eg spiste på 17 mai.

MEN eg har bestemt meg at denna veko ska eg vær ekstra flink, så eg har booka meg på treningstime kvar einaste dag denna veko utenom søndag. Da blir for da mesta bodypump, og step pulse på tirsdag og dansetime på fredag. Step pulse har eg vært på ein gang før og den e virkelig tung! Sist gang klarte eg ikkje å henga med heile timen, måtte ta pausa heila tio! Men eg har bestemt meg for å prøva igjen i håp om at kondisen blir bedre og eg til slutt klare å henga med heile timen. 

 




Eg har og begynt på ny snopeavtale med meg sjøl, og denna gangen ska den vara i ein måned. 22 juni e datoen eg har bestemt meg for. Tone og Ingrid ville og hiva seg på snopeavtalen, og da e alltid greit å vær fleire med så man kan motivera kvarandre. Avtalen gjelde hovedsakelig typiske "snopeting" som sjokolade, is,kjeks, kaker, smågodt, chips osv... MEN popcorn, nøtter og tørka frukt er lov.

BLESS.

 

ABSolution




 

I går prøvde eg ein av de nye 30 minutters timane som SATS har begynt med, ABSolution. "Du har ikke trent din coremuskulatur før du har trent ABSolution.". Eg hadde ein del ting eg måtte få gjort i går og då passa da bra med berre 30 minutters trening. Timen var veldig hard, MEN mange av øvelsane var veldig nye for meg og da var fleire av de eg ikkje klarte å gjennomføra rett og slett fordi eg ikkje skjønte heilt korleis man skulle gjer de. Så eg endte opp med å ikkje bli så sliten som eg absolutt kunne vært! Men eg såg at mange av de andre som var med på timen virkelig hadde kjørt seg, så eg må nokk berre gå litt fleire ganga for å få teken på de forskjellige timane. KK skreiv ein artikkel om ABSolution som du kan lesa her om du synst da virka spennande: http://www.kk.no/909772/absolution-er-ikke-for-pyser

So far so good

Eg begynte å trena på sats i slutten av februar og har prøvd å dokumentera så masse så eg orke av ka eg spise og korleis da går med vekta. Eg var 72 kilo når eg begynte og i går viste vekta at no e eg 68,6 kilo. Så eg går sakte men sikkert ned. Målvekta e 60 kilo og helst til før eg reise til usa 4 august (litt dårlig tid då egentlig). 



 

 

Eg var 91 cm rundt midja og sist eg målte meg var eg 89 cm. Så ingen SVÆRE forandringar, men litt i da minsta.



 

 

Snopefri til 17 mai

For å få ein kickstart på heile gå-ned-i-vekt prosessen bestemte eg meg 5 mai for å ha ein snopeavtale med meg sjøl der eg ikkje skulle spisa snop, kaker osv... før 17 mai. Så langt har da gått veldig bra! Eg har ein kalender på mobilen som telle ned, pluss eg har laga min egen kalender som henge på veggen som eg rive av for kvar dag eg har holdt meg vekke fra snop. 

Planen e at eg og to veninner ska laga masse kaker til 17 mai så me kan gnassa oss med! Min plan e å prøva å laga Key Lime Pie.


 (bilde fra google)
 






 

 

12.05.2013

Min treningsform of choice har alltid vært dans, og no har eg gått på Hip Hop i noken år og synst da e awesome! Så derfor har da gått for da mesta i Sats sine dansetima siden eg begynte i slutten av februar i år. På mandaga e da aerobic dance som sats sjøl beskrive som:"Danseinspirert kondisjonstrening med utfordrende koreografi.".



 

Street dance på torsdagane "Dansetime med koreografi inspirert av funk og hiphop.".



 

Ellers trene eg bodypump på lørdagane som er:  "Les Mills BODYPUMP? er styrketrening til musikk som utfordrer deg og gjør deg sterk. I løpet av en time trener du alle kroppens større muskelgrupper ved hjelp av en vektstang. Med ditt eget valg av vekter inspireres og utfordres du til å nå de resultater du har bestemt deg for.".



 

 

Og kvar Onsdag e da hip hop på B`Hip Hop dansestudio som gjelde. 


www.bhiphop.no


 

 

Utenom de faste dagane har eg som mål å få prøvd ut de andre timane sats har å tilby.  

lesar denne bloggen no!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
hits