Trening/kosthold

Pakke fra Iherb

Sist veka fekk eg pakke fra Iherb fyllt med for da mesta Atkinsbara. Eg har smakt p alle og de e syyyyykt gode :-) ingen e meir enn 220 kaloria styk som vil sei at eg kan bruka de som mltidserstatter nr eg har drlig tid eller nr eg e sugen p noko stt. Ein atkinsbar koste 30 kr i butikken her i Norge. P Iherb koste da 5-6 dollar for ein pakke med fem stk....s da lnne seg kjpa p Iherb.

2XU compression tights

Jadda...s gjer eg som alle andre og har skaffa meg 2XU tights. Men eg har hatt lyst p den heilt svarte ganske lenge, og cdon gav meg 200 kr rabatt p alt i treningsortimentet deiras. S compression tightsen som vanligvis koste 909 kr kosta meg d 709 kr. Ganske fornjd med da!




20 mai

Fridagen i dag blir brukt til planlegga denna veko p jobb og vasking av kler. Ska p bodypump time kl 16 i Sandiviken. Looong over due! De to siste vekene har eg ikkje vrt s flinkt til trena, jobb og andre ting har komt i veien. Og eg har hatt ganske drlig samvitighet spesielt siden eg har vrt s flink nr eg starta p sats i februar. Nr eg vegde meg i dag hadde eg gtt opp 100 gram, ikkje s gale med tanke p kor lite eg har trent og kor masse eg spiste p 17 mai.

MEN eg har bestemt meg at denna veko ska eg vr ekstra flink, s eg har booka meg p treningstime kvar einaste dag denna veko utenom sndag. Da blir for da mesta bodypump, og step pulse p tirsdag og dansetime p fredag. Step pulse har eg vrt p ein gang fr og den e virkelig tung! Sist gang klarte eg ikkje henga med heile timen, mtte ta pausa heila tio! Men eg har bestemt meg for prva igjen i hp om at kondisen blir bedre og eg til slutt klare henga med heile timen.






Eg har og begynt p ny snopeavtale med meg sjl, og denna gangen ska den vara i ein mned. 22 juni e datoen eg har bestemt meg for. Tone og Ingrid ville og hiva seg p snopeavtalen, og da e alltid greit vr fleire med s man kan motivera kvarandre. Avtalen gjelde hovedsakelig typiske "snopeting" som sjokolade, is,kjeks, kaker, smgodt, chips osv... MEN popcorn, ntter og trka frukt er lov.

BLESS.

ABSolution




I gr prvde eg ein av de nye 30 minutters timane som SATS har begynt med, ABSolution. "Du har ikke trent din coremuskulatur fr du har trentABSolution.". Eg hadde ein del ting eg mtte f gjort i gr og d passa da bra med berre 30 minutters trening. Timen var veldig hard, MEN mange av velsane var veldig nye for meg og da var fleire av de eg ikkje klarte gjennomfra rett og slett fordi eg ikkje skjnte heilt korleis man skulle gjer de. S eg endte opp med ikkje bli s sliten som eg absolutt kunne vrt! Men eg sg at mange av de andre som var med p timen virkelig hadde kjrt seg, s eg m nokk berre g litt fleire ganga for f teken p de forskjellige timane. KK skreiv ein artikkel om ABSolution som du kan lesa her om du synst da virka spennande:http://www.kk.no/909772/absolution-er-ikke-for-pyser

So far so good

Eg begynte trena p sats i slutten av februar og har prvd dokumentera s masse s eg orke av ka eg spise og korleis da gr med vekta. Eg var 72 kilo nr eg begynte og i gr viste vekta at no e eg 68,6 kilo. S eg gr sakte men sikkert ned. Mlvekta e 60 kilo og helst til fr eg reise til usa 4 august (litt drlig tid d egentlig).



Eg var 91 cm rundt midja og sist eg mlte meg var eg 89 cm. S ingen SVRE forandringar, men litt i da minsta.



Snopefri til 17 mai

For f ein kickstart p heile g-ned-i-vekt prosessen bestemte eg meg 5 mai for ha ein snopeavtale med meg sjl der eg ikkje skulle spisa snop, kaker osv... fr 17 mai. S langt har da gtt veldig bra! Eg har ein kalender p mobilen som telle ned, pluss eg har laga min egen kalender som henge p veggen som eg rive av for kvar dag eg har holdt meg vekke fra snop.

Planen e at eg og to veninner ska laga masse kaker til 17 mai s me kan gnassa oss med! Min plan e prva laga Key Lime Pie.


(bilde fra google)






12.05.2013

Min treningsform of choice har alltid vrt dans, og no har eg gtt p Hip Hop i noken r og synst da e awesome! S derfor har da gtt for da mesta i Sats sine dansetima siden eg begynte i slutten av februar i r. P mandaga e da aerobic dance som sats sjl beskrive som:"Danseinspirert kondisjonstrening med utfordrende koreografi.".



Street dance p torsdagane "Dansetime med koreografi inspirert av funk og hiphop.".



Ellers trene eg bodypump p lrdagane som er: "Les Mills BODYPUMP? er styrketrening til musikk som utfordrer deg og gjr deg sterk. I lpet av en time trener du alle kroppens strre muskelgrupper ved hjelp av en vektstang. Med ditt eget valg av vekter inspireres og utfordres du til n de resultater du har bestemt deg for.".



Og kvar Onsdag e da hip hop p B`Hip Hop dansestudio som gjelde.


www.bhiphop.no


Utenom de faste dagane har eg som ml f prvd ut de andre timane sats har tilby.

lesar denne bloggen no!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
hits